06 mei 2016

DE 'I LOVE SUMMER' TAG!

 photo 2016-05-06_zpsckglexpj.jpg

De komende dagen kunnen we in Nederland genieten van heerlijke temperaturen en dat vraagt om een zomerse tag. Let the summer begin!

Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
Ik draag niet graag nagellak, maar in de zomer vind ik het wel altijd leuk om mijn teennagels een kleurtje te geven. Mijn favoriete kleur is Oragina uit de Rimmel 60 Seconds Super Shine by Rita Ora collectie; een fel peachy kleurtje die perfect is voor de zomer.

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?
Ook hier ga ik voor een Rimmel product: de kleur 120 You're All Mine uit de The Only 1 collectie. Dit is een redelijk felle, roze lipstick die erg verzorgend aanvoelt en lang blijft zitten. 

Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Ik krijg snel last van traanogen door het zonlicht, dus een zonnebril is voor mij een must!

Wat vind je de leukste zomertrend van dit jaar?
Als ik heel eerlijk ben hou ik me niet echt bezig met trends en draag ik gewoon wat ik leuk vind. Ik ben in ieder geval dol op maxi jurken en voor zover ik weet zijn die ook onderdeel van de zomertrends van dit jaar.

Wat is je favoriete geurkaars in de zomer?
Over het algemeen brand ik geen kaarsen in de zomer, maar als ik een geur zou moeten kiezen zou ik waarschijnlijk gaan voor iets fruitigs zoals sinaasappel of aardbei.

Wat is je favoriete zomerparfum?
Niet echt een parfum, maar ik vind de Pure Seduction body mist van Victoria's Secret erg lekker voor in de zomer. Deze geur bevat noten van rode pruim en fresia.


Wat is je favoriete zomerhit?
Dit jaar heb ik nog niet echt een favoriete zomerhit gevonden, maar het is natuurlijk ook pas mei. Mijn zomerhit van vorig jaar was het nummer Roma-Bangkok van Baby K en Giusy Ferreri en als ik deze nu hoor krijg ik gelijk weer een instant zomergevoel!

Wat zit er standaard in je strandtas?
Mijn zonnebril, een handdoek, zonnebrandcrème, lippenbalsem, mijn telefoon, oortjes, een powerbank, een flesje water en iets van een boek of tijdschrift.

Wat is je favoriete zomerdrankje?
Overdag drink ik in de zomer graag ice tea citroen en op een terrasje of 's avonds in de tuin kan ik een glas Bellini (prosecco met perzik) of rosé wel waarderen.

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?
Dat het lang licht blijft is denk ik hetgeen wat ik het meest waardeer aan de zomer. Ik heb nu eenmaal veel behoefte aan daglicht en ik kan echt chagrijnig zijn als het om half vijf al donker is buiten.

Wat zijn je plannen voor deze zomer?
Deze zomer bevind ik me hoogstwaarschijnlijk zo'n vijf weken in Italië, dus ik heb niks te klagen!

Ben jij ook zo dol op de zomer of houd je meer van een ander seizoen?