18 augustus 2016

ELISE'S TOP 10 ITALIAANSE ZOMERHITS VAN 2016

 photo 2016-08-18_zpst8mbkyk4.jpg
Vorig jaar maakte ik een lijst met mijn favoriete Italiaanse zomerhits. Dat artikel is inmiddels al meer dan 1600 keer bekeken, wat voor deze blog enorm veel is (gemiddeld worden mijn artikelen 20 tot 50 keer bekeken)! Omdat het vorig jaar zo'n succes was, heb ik besloten om dit jaar weer een lijst te maken. Hierbij presenteer ik jullie: Elise's top 10 Italiaanse zomerhits van 2016!

10. Nulla Accade - Marracash & Guè Pequeno


9. Domani - Raige


8. Potrei abituarmi - Annalisa




Ik kon van dit nummer op YouTube alleen een live versie vinden, dus ik heb de studio versie van Spotify erbij gezet.

7. CULT - Emis Killa


6. Sto bene così - Rocco Hunt


5. Innamorata - Laura Pausini


4. Baciami - Briga


3. Non voglio l'estate - Leonardo Decarli


2. Vorrei ma non posto - J-AX & Fedez


1. Noi siamo un'isola - Annalisa




Ook van dit nummer kon ik alleen de live versie vinden, dus vandaar nog een Spotify player.