30 oktober 2016

MIJN VAKANTIE AAN HET GARDAMEER



Afgelopen augustus was ik samen met mijn moeder een weekje op vakantie aan het Gardameer. Het leek me leuk om als aandenken wat sfeerbeelden te hebben, dus ik besloot om af en toe wat korte fragmentjes te filmen en hier thuis een video van te maken. Helaas eindigde de vakantie niet zoals gepland. Op de laatste dag, net nadat we waren uitgecheckt uit het hotel, kreeg ik het vreselijke nieuws te horen dat mijn vader de avond ervoor was overleden. We vlogen terug naar Nederland en de beelden die ik gefilmd had, raakten door de omstandigheden in de vergetelheid. 
Inmiddels zijn we twee maanden verder en pak ik mijn leven stukje bij beetje weer op. Ondanks het nare einde kijk ik terug op een heerlijke vakantie en daarom heb ik besloten om alsnog deze video te maken. Dit was mijn vakantie aan het Gardameer, geniet je mee?